beauty products, facial salon

  

 

 Anda perlu datang ke Pusat Kecantikan D’Hatiku Therapy, kami memang pakar dalam menyelesaikan masalah jerawat, jeragat, resdung dan jeragat yang paling sukar diatasi melasma. Rawatan kami bukan biasa tetapi luar biasa. Anda pasti kagum dengan produk kami.

D’Hatiku Theraphy & Beauty Academy with more than 18 years of experience, it began operations by providing services from hair to toe  and market beauty products. DHT cosmetics using modern technology from Korea and made in Malaysia to meet the standards set by the Ministry of Health Malaysia, but the price offered much affordable and suitable for all.

“Fast Action , Fast Result”

” Rakan Niaga Diperlukan ”

On Air Radio Melaka FM 102.3

Every Sunday 10:10am

Every Thursday 10:40am

 Click to Listen Now

HAPUS IBU RESDUNG DAN HAMA SEKELIP MATA 
————————————————————————–
“puasa dah dekat lepastu pejam celik pejam celik dah nak raya. Arghh! Stress!! Bila tersalah makan satu badan gatal2 dibuatnya lagi stress bila mak suruh kemas rumah. Bila dah kena habuk mula lah bersin2 satu taman boleh dengar..”

ISHH !! Jangan risau dan jangan stress wahai penghidap resdung setiap masalah ada penyelesaiannya. Sumpah akak tak tipu korang.

Teruskan membaca bagi yang ada RESDUNG ya. PENTING !! 📣 📣

Tentu ramai yang diluar sana ingatkan resdung tu ulat tapi resdung ini disebabkan oleh inflamasi dirongga sinus yang berpunca dari virus bakteria dan juga hama yang boleh merosakkan seluruh gel di dalam badan manusia.

Cuba semak dkt bawah nie ada tak tanda2 resdung yang anda alami nie? Anda BERMASALAH jika anda ada salah satu tanda di bawah ini lebih 2 minggu.

😲 gatal2 pada mata
😲 sering mengantuk
😲 sakit kepala yang amat sangat
😲 rambut berkelimumur
😲 kulit muka kusam
😲 kulit berjerawat (bengkak yang tiada mata)
😲 tidur berdengkur
😲 nafas berbau
😲 malas dan tidak pro aktif
😲 mudah lupa
😲 power mata makin naik

RESDUNG PEMBUNUH SECARA SENYAP JANGAN DIBIARKAN 🔪🔪

—————————————————————–
TESTIMONI CUSTOMER :-
” mmg betul kata pn sinus kiler tu 👍 haritu anak sy selsema teruk dgn hidung berair nk mkn ubat selsema takde sbb nk beli dah tgah malam so terfikir bagi nk telan ubat sinus tu and bangun esok pagi alhamdulillah x berair lagi masuk ptg sembuh mcm sediakala” – wan norasiah
.
“waalaikumussalam alhamdulillah ok rasa lebih fresh daripada dulu. kalo tak, bangun pagi bersin , kepala berat je .. skrang dah takde.. cuma gatal2 hidung aje kadang2.. dah tak selalu macam dulu” – azdwannie

————————————————————————–

Bagi yang tercari-cari rawatan dan produk bagi mengatasi masalah ini cuba 2 pakej dari kami untuk PROMOSI RAYA HEBAT TAHUN INI & KESAN SEAWAL 3 HARI. InsyaAllah

👉 PAKEJ BEBAS RESDUNG SELAMANYA
( rawatan + produk + FREE SCRUB )

👉 PAKEJ BERSERI DI HARI RAYA KEBABOM
( FREE scrub & aura seri )

Bagi yang luar kawasan Melaka kami ada cara yang PASTI ANDA BEBAS RESDUNG & KESAN SEAWAL 3 HARI !!

Berminat?? Comment di bawah “nak sihat” kami ada SPECIAL PRICE menanti anda 🎁 🎁

Hubungi :-

 06 231 9224
 06 231 9224
 06 231 9224

ATAU WHATSAPP

📲 017 397 3696
📲 017 397 3696
📲 017 397 3696

Specialise in:

Facial | Slimming | Beauty Products

 Bekam | Resdung | Acupuncture | Whitening Soap | Anti-Pigmentation Soap | Toner | Moisture Care | Pearl Cream | Sunblock

 dhatiku therapy saloon mitc melaka Beauty products cosmetic product

Address: 14-1, Jalan KF 4, Kota Fesyen MITC Hang Tuah, 75450 Ayer Keroh Melaka.

gmapswaze_logo

GPS: 2.268384, 102.291612

Contact: Pn.Nita @ 012-613 1552, 019-447 2024

Tel: 06-231 9224 , 012-653 5827

Business Hours: 9:30am – 6:30pm (Open Daily)

Call for appointment after business hours

Website: www.dhatikutherapy.my

FB: facebook.com/sejuta-cahaya-dhatiku

…Features Products…

Whitening Soap

Acne Gel

Silky Sunblock

Agent pembersih dan menlembutkan kulit. Mengawal melanin agar kulit kelihatan gebu dan bersinar Ia memudarkan dan mengecutkan jerawat dan mematikan bakteria pada jerawat Untuk menlindungi kulit dari sinaran UV dan sebagi bedak asas

 

…Our Salon…

RoadShow

 

 
D’hatiku Therapy & Beauty Academy (Placemark)