beauty products, facial salon

  

 

 Anda perlu datang ke Pusat Kecantikan D’Hatiku Therapy, kami memang pakar dalam menyelesaikan masalah jerawat, jeragat, resdung dan jeragat yang paling sukar diatasi melasma. Rawatan kami bukan biasa tetapi luar biasa. Anda pasti kagum dengan produk kami.

D’Hatiku Theraphy & Beauty Academy with more than 18 years of experience, it began operations by providing services from hair to toe  and market beauty products. DHT cosmetics using modern technology from Korea and made in Malaysia to meet the standards set by the Ministry of Health Malaysia, but the price offered much affordable and suitable for all.

“Fast Action , Fast Result”

” Rakan Niaga Diperlukan ”

On Air Radio Melaka FM 102.3

Every Sunday 10:10am

Every Thursday 10:40am

 Click to Listen Now

HAPUS IBU RESDUNG DAN HAMA SEKELIP MATA 
————————————————————————–
“puasa dah dekat lepastu pejam celik pejam celik dah nak raya. Arghh! Stress!! Bila tersalah makan satu badan gatal2 dibuatnya lagi stress bila mak suruh kemas rumah. Bila dah kena habuk mula lah bersin2 satu taman boleh dengar..”

ISHH !! Jangan risau dan jangan stress wahai penghidap resdung setiap masalah ada penyelesaiannya. Sumpah akak tak tipu korang.

Teruskan membaca bagi yang ada RESDUNG ya. PENTING !! 📣 📣

Tentu ramai yang diluar sana ingatkan resdung tu ulat tapi resdung ini disebabkan oleh inflamasi dirongga sinus yang berpunca dari virus bakteria dan juga hama yang boleh merosakkan seluruh gel di dalam badan manusia.

Cuba semak dkt bawah nie ada tak tanda2 resdung yang anda alami nie? Anda BERMASALAH jika anda ada salah satu tanda di bawah ini lebih 2 minggu.
DAH CUKUP‼ TAK NAK KENA LAGI ‼
.
.
“saya tak boleh makan ketam lagi sebab selepas makan ketam, nanti antibody saya akan mengalami alahan yang sangattttt terukk” 😣😣
.
“Kalau makan jugak muka bengkak, dan hidung pun gatal. Tersalah makan, jerawat penuh satu muka”
.
.
MENYEKSAKAN! BETUL TAK?
.
.
JANGAN SEKSA DIRI ANDA LAMA2‼‼‼
.
.
Ramai yang hadapi masalah seperti tersebut bertahun – tahun lamanya, hinggakan terpaksa dipulaukan oleh kawan2, dan ahli keluarga bila diajak makan beramai2..
.
.
📍Rawatan Alternatif, Berikhtiar Utk SIHAT!
.
.
📍RAWATAN RESDUNG MODEN & TRADISIONAL
.
.
TANPA ASAP YANG MEMEDIHKAN 👍
.
.
.
👉🏼RAWATAN INI BERIKHTIAR MERAWAT DAN MENCEGAH
.
.
👉🏼UNTUK DILUAR KAWASAN MELAKA KAMI ADA CARANYA
.
.
👉🏼PRODUK YANG MAMPU BUNUH KUMAN DAN IBU RESDUNG
.
.
—————————————————————————-
Tahukah Anda Dimana Sinus??
.
.
Sinus berada pada empat bahagian di dalam kerangka kepala manusia,
.
Di belakang dahi, di belakang mata,
Di kedua-dua sisi dari batang hidung, dan
Di belakang tulang pipi.
Sinus bertugas mengawal suhu dan kelembapan udara yang masuk ke paru-paru dan membuka lubang pada hidung.
.
.
Penghidap Resdung Berkemungkinan Besar Akan Mengalami Risiko Jangkitan Otak.
(Petikan dari Utusan Online)
.
Resdung yang tidak dirawat dengan sempurna boleh mengakibatkan komplikasi serius kepada kanak-kanak dan orang dewasa.
.
—————————————————————————-
.
.
UNTUK MAKLUMAT LANJUT BOLEH HUBUNGI :
.
☎ 06 231 9224
☎ 06 231 9224
☎️ 06 231 9224
.
.
atau WHATSAPP tanpa perlu save contact
.
.
📲 www.wasap.my/60126131552
📲 www.wasap.my/60126131552
📲 www.wasap.my/60126131552
.
.
LOKASI KAMI : https://goo.gl/maps/RpBkTTLWUM62
.
.
Waktu Oprasi
10.00 am – 7.00 pm
(setiap hari)
.
ρ/ѕ – : נαиgαи ℓυρє ℓιкє/fσℓℓσω
.
FACEBOOK : facebook.com/DihatikuTherapy
INSTAGRAM : instagram.com/dhatiku_therapybekam
—————————————————————–

Specialise in:

Facial | Beauty Products

 Bekam | Resdung | Acupuncture | Whitening Soap | Anti-Pigmentation Soap | Toner | Moisture Care | Pearl Cream | Sunblock

dhatiku therapy saloon mitc melaka
Address:
14-1, Jalan KF 4, Kota Fesyen MITC Hang Tuah, 75450 Ayer Keroh Melaka.

gmapswaze_logo

GPS: 2.268384, 102.291612

Contact: Pn.Nita @ 012-613 1552, 019-447 2024

Tel: 06-231 9224 , 012-653 5827

Business Hours: 9:30am – 6:30pm (Open Daily)

Call for appointment after business hours

Website: www.dhatikutherapy.my

FB: facebook.com/sejuta-cahaya-dhatiku

…Features Products…

Whitening Soap

Acne Gel

Silky Sunblock

Agent pembersih dan menlembutkan kulit. Mengawal melanin agar kulit kelihatan gebu dan bersinar Ia memudarkan dan mengecutkan jerawat dan mematikan bakteria pada jerawat Untuk menlindungi kulit dari sinaran UV dan sebagi bedak asas

 

…Our Salon…

Feedback From Clients

RoadShow


 

 
D’hatiku Therapy & Beauty Academy (Placemark)